بها پروژه بهینه سازی چه‌گونه انتخاب می گردد؟
نوشته شده توسط : عباسی


بها پروژه بهینه سازی چه‌گونه انتخاب می گردد؟
هزینه انجام بهینه سازی چقدر میباشد؟
بهینه سازی دانشی آپ دیت و همواره در درحال حاضر تغییر و تحول میباشد. در‌این حیطهی جالب و معضل برانگیز با سوال ها و ابهامات بخش اعظمی روبرو می‌شویم که جواب گویی به آن‌ها سخت میباشد. البته فی مابین همگی این سوالهای جواب دادن به‌این سوال از کلیه طاقت فرسا  سئو سايت خیس میباشد؛ “هزینه انجام پروژه seo چقدر میباشد؟”

در دنیای اقصاد و بازاریابی طریق‌های زیادی برای نرخ‌گذاري تولیدها و سرویس ها موجود هست که هر یک در حالت خاصی میتوانند شایسته ترین گزینش برای کسب و فعالیت شما باشند. بیش تر این طریق‌ها در حوزه بهینه سازی قابل به کار گیری نیستند به دلیل آن که عملا فاکتوری به اسم “واحد سنجش برد” تمامی معادلات را برهم می زند.

در رویت کرد بخش اعظمی از متخصصین و کارفرمایان وصال به پیروزی به قدری مهم میباشد که حتی سخن درباره ی چگونگی انجام بهینه سازی تارنما را به لبه می برد. به واسطه سال ها عمل بدون شوخی در حوزه بهینه سازی و ارائه سرویس ها رشته‌ای در مشورت کردن و اجرا، بارها با چنین قوانینی روبرو گردیده‌ایم و ولی هنوز هم کار کشته به ارائه یک جواب ظریف و یکتا برای نرخ‌گذاري سرویس ها بهینه سازی نشده‌ایم! میدانم تعجب آور میباشد البته حقیقت همین میباشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم با بازبینی ادبیات رایج در کشور‌ایران، دسته‌های متفاوت نرخ‌گذاري را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای هر یک را باز‌نگری کنیم.

1- براساس مقام لغات کلیدی
انگیزه گذاری بر روی عباراتی مختص و پرجستجو را می‌قدرت یکی مرسوم ترین طرز‌ها برای انتخاب بها پروژه seo دانست. در‌این جور لیستی کوتاه از لغت ها کلیدی به وسیله صاحبکار ارائه گردیده و ملاک برد پروژه را بهبود مرتبه در آنان و وصال به جایگاهی معین در حیث می گیرند.

این نحوه نرخ‌گذاري معمولا ریسک و استرس متعددی را به کارشناس بهینه سازی زور می‌نماید چرا‌که در فیس نرسیدن به انگیزهِ از پیش رقم خورده عملا درآمدی برای وی نتایج نمیشود.


استدلال وجود این ادبیات را می‌قدرت تجربه‌های تلخ صاحبکار در همیاری‌های قبل دانست. آری، انجام پروژه seo با کمپانی یا این که افراد متفاوت و صرف هزینه‌های بسیار که برخورد مثبتی را به همدم نداشته میباشد، موجب میگردد تا صاحب کار به جای تمرکز بر معیارهای اصلی برد منزلت خویش در یا این که چندین عبارت پرجستجو را ملاک بررسی کارایی کارشناس بهینه سازی بداند.

چه افرادی حاضر به تضمین مرتبه در seo میباشند؟
کسانی که در حوزه بهینه سازی مجرب می‌باشند و تجربه اجرای یک سری پروژه پیروز یا این که ناکامی خورده را داشته باشند، به خیر و خوبی می دانند که ارائه تضمین مالی به صاحبکار چهت نیل به مرتبه 1 گوگل یا این که هر منزلت دیگری در برگه نخستین نتیجه ها کاوش، از نگاه اخلاقی و رسمی صحیح وجود ندارد. در سود تمایلی به قبول پروژه‌هایی با این طریق فکر ندارند.

در مقابل، اشخاصی که جدیدا به حوزه seo وارداتی‌اند و برای انجام پروژه‌های کوچک هزینه‌های پایینی را اعلام می کنند؛ چنین مشتریانی را یک زمان طلایی برای کسب درآمد فراتر و یا این که دست‌کم کسب تجربه‌ای گران بها می دانند. seo تضمینی تجربه‌ای‌ست که حتی‌د‌ر رخ باخت پروژه نیز برای آن‌ها باارزش میباشد.

چرا ارزش‌گذاری براساس جايگاه خطرناک میباشد؟
برد یک پروژه seo در گرو وصال به جايگاه بالا در یک یا این که یک‌سری واژه معین وجود ندارد! برای کسب منزلت در کلمه ها گرانبها (لبریز رقابت و با جستجوی زیاد) در آغاز بایستی عمل‌های خویش را به طیف وسیعی از کلمه ها و مفاهیم مربوط به کسب و فعالیت خویش بسط دهیم. در غیر اینصورت حتی درصورتی که به منزلت متبوع خویش برسیم دوام و پایداری آن بسیار کوتاه خواهد بود.

درین نوع نرخ‌گذاري معمولا متخصص seo تمام تمرکز خویش را بر روی این کلمات معطوف مینماید. در سود؛





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: